“Zomerse Inloop” bij Mantelzorg Verlicht

Hoewel het corona virus nog steeds in ons midden is, zijn veel maatregelen versoepeld. Dat betekent dat Steunpunt Mantelzorg Verlicht ook weer voorzichtig gaat beginnen met enkele activiteiten. Als eerste wordt er gestart met de “Zomerse Inloop”. Bij veel mantelzorgers wel bekend. Op woensdagochtend van 10.30 tot 12.00 uur zijn zij te gast bij  restaurant Thym bij hotel Parkzicht. Hier kunnen mantelzorgers terecht voor een lekkere kop koffie of thee én een praatje.

Vanwege het corona virus zijn er wel een aantal maatregelen genomen. Deze zomer zitten zij niet op het terras maar in de tuin van restaurant Thym bij hotel Parkzicht. Deze plek is aangepast aan de RIVM-richtlijnen en het is mogelijk om met 12 mensen met voldoende onderlinge ruimte (1,5 m.) bij elkaar te komen. Vooraf is aanmelden verplicht om teleurstelling te voorkomen. Om zoveel mogelijk mantelzorgers te kunnen ontvangen is er de komende weken elke woensdag een “Zomerse Inloop”. Dus vanaf 8 juli tot en met 2 september.

Aanmelden kan via mail: info@mantelzorgverlicht.nl, telefonisch 088 0031288 of via de website https://www.mantelzorgverlicht.nl/agenda/juli/2020.